Prekių apskaita – skenuojam, skaičiuojam, tvirtinam.

 

Inventorizacija yra svarbi tuo, kad kalbame apie pinigus prekių prasme. 

Prekių skaičiavimui turime būti labai atidūs. Ne visada sugebame inventorizuoti teisingai savo prekių, o kartais prašome tai atlikti savų darbuotojų, kurie gali būti nekompetetingi, nesuinteresuoti ar nelojalūs inventorizacijos metu.

UAB „Prekių apskaita“ yra sukūrusi savo individualią inventorizacijų sistemą, kuri leidžia atlikti inventorizacijas kuo įmanoma tiksliau ir tobuliau. Ši sistema apima veiklos strategiją, inventorizacijos valdymą, racionalų resursų paskirstymą, inventorizavimo, programinę įrangą. Jos pagalba mes galime efektyviai vykdyti skaičiavimus, stebėti ir kontroliuoti visą inventorizacijos eigą neatitraukiant darbuotojų dėmesio.

Bloga inventorizacija - tai pirmas žingsnis link netvarkos.

Inventorizacija yra viena iš verslo būtinybių, kurią turi reguliariai ir teisingai atlikinėti.

Kada reikalinga inventorizacija?

Kokie yra pirmieji požymiai, nurodantys, kad Jūs turite pasisamdyti nepriklausomą inventorizacijos komandą?

Plačiau >>>

Ką reikia aptarti?

Jūs matote, kad Jūsų įmonėje būtina atlikti inventorizaciją ir nusprendžiate kreiptis į inventorizavimo profesionalus. Mūsų įmonė pasiruošus Jums padėti. Belieka aptarti kelis klausimus.

Plačiau >>>

© UAB „Prekių Apskaita“, 2010
Sprendimas: Kostas